تفریحات سالم

ساخت وبلاگ

 

کارتن اسباب کشي دست دوم

کارتن اسباب کشي ارزان يا فروش کارتن موزي دست دوم و فروش کارتن دست دوم در شيراز توسط بازار کارتن ايران در تهران ارزانتر از ساير مراکز فروش کارتن دست دوم از جمله کارتن فروشي بختياري صورت مي گيرد و به مشتريان عرضه ميشود.

کارتن بسته بندي غذاي گرم و سرد متفاوت از لوازم خانگي و پوشاک است
به طور کلي کارتن بسته بندي هر وسيله با وسيله ديگر مي تواند متفاوت باشد. کارتن بسته بندي پوشاک زمين تا آسمان با کارتن بسته بندي غذا متفاوت است. حتي در انتخاب کارتن جهت بسته بندي غذا شما بسته به اينکه نوع غذا گرم باشد يا سرد انتخاب هاي متفاوتي خواهيد داشت. کارتن براي بسته بندي پيتزا يا برگر و ارسال ان با پيک درب منزل مشتريان يک چيز است و کارتن جهت بسته بندي و ارسال پوشاک مشتريان شهرستان از تهران چيز ديگري است.

کارتن براي بسته بندي انواع وسايل و محصولات مورد نياز
در انتخاب کارتن فاکتورهايي موثر مي باشد که بايد هنگام تهيه و خريد کارتن مدنظر داشته باشيد. چند مورد از اين فاکتورها که در بالاتر هم اشاره کرديم يکي سايز وسيله اي است که قرار است بسته بندي شود و ديگري نوع و جنس آن وسيله مي باشد.
فاکتورهاي تاثير گذار در انتخاب کارتن براي بسته بندي به طور کلي:
1- حجم و سايز و اندازه وسيله يا کالا يا محصولي که قرار است بسته بندي شود.
2- نوع وسيله اي که قرار است بسته بندي شود. خوراکي باشد ، شکستني باشد و...
3- شيوه ارسال يا جابه جايي وسايل يا کالاها يک فاکتور مهم مي باشد.
4- مسافت جابه جايي بعد از بسته بندي وسايل يا کالاهاي مورد نظر مهم است.

wwvc_d1.jpg

 

کارتن ? لايه يکي از انواع باکيفيت جعبه در بازار کارتن ايران است

لايه هاي کاغذ است که تخته اي را که جعبه هاي آن ساخته شده است تشکيل مي دهد. بله ، هر چه لايه ها بيشتر باشد ، جعبه قوي تر خواهد بود! جعبه هاي راه راه ? تخته معمولاً براي حمل محصولات سنگين استفاده مي شود. اين جعبه ها قادر به حمل ?? تا ?? کيلوگرم هستند. وزن آن بسته به اندازه و شکل کارتن ? تايي. استفاده از کارتن مناسب براي استفاده صحيح ضروري است زيرا پيشگيري از اقدامات درماني هميشه راحت است.

4.جعبه کارتن آماده براي افزايش بازدهي تجارت و کسب و کار

ويژگي هايي يک جعبه کارتن اماده مناسب و باکيفيت:

 

 

فروش کارتن خالي در سايز هاي مختلف در فروشگاه سايت هاي کارتن سازي

براي طراحي يک جعبه کارتن آماده نياز است تا يک تيم طراحي و گرافيکي فعاليت کنند تا نتيجه ان توليد يک کارتن آماده باکسي با کيفيت و جذاب شود. گرافيک و طراحي و ظاهر يک کارتن آماده باکسي از اين نظر حائز اهميت است که مي تواند در معرفي و تيليغات و برند کردن کسب و کار شما موثر واقع شود و تجارت و کسب و کار شما را از ساير رقبا و همکاران متمايز نمايد..

صنايع جعبه کاغذ و کارتن پنج لايه

بازار کارتن مرکز توليد و پخش کارتن ? لايه به سراسر کشور و تامين کننده جعبه هاي راه راه ، پخش کننده کارتن راه راه ، تهيه کننده جعبه هاي مقوايي مي باشد.

تفاوت بين يک جعبه راه راه ? لايه و ? لايه

نايلون حبابدار ضربه گير

 

بازار کارتن يکي مرکز ايستگاه نايلون حبابدار در تهران است که خدمات متعددي از جمله نايلون حبابدار موقعيت گير دو لايه و موضع نايلون حبابدار در کرج دارد. قيمت نايلون حبابدار ( Bubble wrap ) در بازار کارتن حتي از نايلون حبابدار ديجي کالا مقرون به صرفه تر است. نايلون حبابدار ديجيکالا معمولا در تعداد زياد بصرفه نيست و براي خريد هاي عمده هيچ تخفيفي ندارد اما خريد عمده تعداد قيمت نايلون حبابدار را در بازار کارتن کاهش مي دهد. نايلون حبابدار ريز از پرفروش ترين هاي انواع مختلف در بازار کارتن است. نايلون حبابدار در يزد که يکي از شعبه هاي پرفروش بازار کارتن تهران است در درجه بعد قرار دارد.

بازار کارتن بزرگترين توليد کننده انواع نايلون حبابدار، شيرينگ و استرچ، نايلکس، سلفون، کيسه فريزر. کيسه زباله، نايلون زيپ دار و عريض، انواع نايلون هاي تبليغاتي و دسته بندي با بهترين قيمت و خدمات چاپ روي نايلون همراه تحويل فوري در تهران مي باشد. جديدترين مدل‌هاي لوازم بسته بندي متفرقه با بهترين قيمت حتي ارزانتر از ديجي‌کالا را در بازار کارتن پيدا کنيد.

ليست قيمت نايلون حبابدار

براي دريافت ليست قيمت نايلون حبابدار از بازار کارتن که يک مرکز فروش نايلون حبابدار عمده و جزئي با ارسال به تمام نقاط کشور است از طريق تماس با کارشناس فروش يا ارسال ايميل به پشتيباني سايت اقدام نماييد. بازار کارتن که مرکز فروش نايلون حبابدار در تهران است توانسته در قيمت پلاستيک حبابدار بسته بندي با کاهش قيمت هر متر پلاستيک حباب دار در خريدهاي عمده مشتريان دائمي خود را راضي نگهدارد.

خدماتي که در ليست قيمت نايلون حبابدار بازار کارتن قابل مشاهده است:

  • فروش نايلون حبابدار غرب تهران شرق تهران شمال و جنوب تهران بصئرت اينترنتي ممکن شد
  • نايلون حبابدار ضربه گير دو لايه با کيفيت فوق العاده
  • خريد اينترنتي پلاستيک ضربه گير فقط با چند کليک ساده
  • رول ضربه گير قابل استفاده گسترده
  • نايلون حبابدار بسته بندي بيشترين هدف را براي بسته بندي فراهم مي کند و هم در هزينه و هم در هزينه شما صرفه جويي مي کند. با اين وجود شما ممکن است راحت تر تلويزيون صفحه تخت الکترونيک يا وسايل چيني خود را در بسته بندي کردن پلاستيک حبابدار ببينيد. اين کاملاً قابل درک است بنابراين اگر تصميم داريد اين مسير را طي کنيد  بايد چند نکته را در خاطر داشته باشيد.

استفاده از بسته بندي کردن پلاستيک حبابدار بسته بندي : 5 نکته سريع

يک لايه از کاغذ بسته بندي بين تلويزيون و آن بسته بندي پلاستيک حبابدار قرار دهيد. پلاستيک حبابدار مي تواند نشانه هايي را روي صفحه شما بخصوص در دماهاي شديد بگذارد. اين براي هر چيزي که پلاستيک حبابدار بپيچيد ، پيش مي ايد. براي وسايلي که داراي لبه هاي تيز يا گوشه هاي تيز هستند ، برخي از کاغذهاي اضافي مي توانند به جلوگيري از برخورد از آن مناطق تيز از پلاستيک کمک کنند.

براي محافظت بهتر در برابر فشار بيروني و ضربه تصادفي ، وسايل خود را با نايلون حبابدار رو به داخل ببنديد. طرف صاف نوشتن روي آن ساده تر است (در صورتي که مي خواهيد هر آيتم را به سرعت شناسايي کنيد) و نوار را بسيار موثرتر نگه داريد. دو لايه از حباب هاي کوچک حباب ممکن است براي يک تکه مواد ساقه دار کافي باشد ، اگرچه اين علاوه بر بسته بندي آنها با کاغذهاي بسته بندي فراوان و براي آرامش خاطر بيشتر ، سلولهاي جداگانه در جعبه مقوا شماست. بدين معني که ابتدا درون پلاستيک حبابدار بپيچيد بعد درون کاغذ مقوايي يا روزنامه باطله قرار بديد.

  • از پلاستيک داراي حباب بزرگتر براي وسايل سنگين تر مانند يک آينه بزرگ قاب دار يا CPU استفاده مي کنيد. ممکن است يک لايه کفايت کند - اما باز هم ،  مقداري کاغذ بسته بندي خرد شده براي کوسن اضافي از هر طرف حفاظت بيشتري تامين مي کند.
  • هنگام باز کردن بسته يک قيچي در دست داشته باشيد. شکستن چيزي - يا ريزش و شکستن چيزي - در حالي که سعي در پاره کردن اين پلاستيک حبابدار داريد يک ضربه گير واقعي خواهد بود.

کارتن خالي فروشي براي اسباب کشي در تهران

فروش کارتن اسباب کشي در مشهد در سايز هاي مختلف با قيمت مناسب همگي کارتن هاي اسباب کشي با کيفيت و استحکام بالا توليد شده است تا در جابجايي وسايل شما عزيزان مشکلي ايجاد نشود فروش کارتن خالي براي اسباب کشي به هر تعدادي که نياز داشته باشيد ما در اينجا بهترين کارتن ها با سايز هاي متفاوت را براي فروش داريم. جابجاي و بسته بندي اثاثيه منزل و لوازم اداري و کالاي تجاري بخصوص اشيا نفيس و اشيا هنري با طراحي ويزه و منحصر بفرد در بازار کارتن انجام ميشود.

هر زمان که نياز به کارتن براي بسته بندي اواع وسايل و يا محصولات خود داشتيد مي توانيد يک سر به بازار کارتن بزنيد و از موجودي و آخرين قيمت انواع کارتن براي بسته بندي کالا و وسيله خود در سايز هاي متفاوت کوچک و برگ و متوسط با خبر شويد. اينکه چه سايزي از کارتن براي بسته بندي کالا يا وسيله خودتان را انتخاب کنيد واضح است که به حجم و اندازه ان بر مي گردد . اما در خصوص اينکه شما چه جنس و کيفيتي از کارتن را براي بسته بندي انتخاب کنيد به نوع چيزي که قرار است بسته بندي گنيد بر ميگردد. يک عامل تاثير گذار ديگر در تعييت انتخاب جنس کارتن براي بسته بندي يک کالا يا وسيله شيوه ارسال ان و يا روش جابه جا کردن مي باشد.

مثلا يک فروشگاه بزرگ پخش عمده پوشاک در تهران که کار ارسال و پخش پوشاک به فروشگاه ها و يا مغازه هاي کوچک در تهران با پيک و يا ساير شهر ها و استان ها را به کمک پست بر عهده دارد مي تواند براي مشتريان تهران خود به علت کمي مسافت و سرعت ارسال از کارت هاي با کيفيت کمتر و ساي بزرگتر استفاده نمايد . در عوض جهت مشتريان ساير شهرها و استان ها مي تواند از کارتن هايي براي بسته بندي پوشاک استفاده کند که حجم و سايز کوچکتري داشته باشند و در عين حال از کيفيت بالاتري برخوردار باشند زيرا مسافت بيشتر و نحوه تحويل کالا کمي پيچيده تر است.

کارتن بسته بندي وسايل منزل جهت اسباب کشي با توجه به نوع وسيله فرق مي کند
به عنوان يک مثال ديگر اگر قرار است که شما اسباب کشي داشته باشيد و لازم است يکسري کارتن براي بسته بندي لوازم خانگي منزل تان انتخاب و تهيه و خريداري کنيد بايد بدانيد که ان کارتن هايي که جهت بسته بندي ظروف شکستني آشپزخانه بايد انتخاب کنيد کاملا متفاوت از جنس کارتن هايي مي باشد که مي خواهيد به عنوان مثال در بسته بندي و جمع و جور کردن کتاب ها يا لباس هاي فرزندان استفاده کنيد.

 

درصورتي که قصد خريد کارتن براي تجارت و يا کار و منزل خود داريد ميتوانيد با بازار کارتن تماس بگيريد.
پشتيبان و مشاور فروش بازار کارتن بهترين راهنمايي را به شما مي کند.

خريد انواع کارتن براي بسته بندي

جهت خريد کارتن اسباب کشي براي بسته بندي ظروف آشپزخانه ، لوازم اتاق خواب ، لوازم چيني و شکستني و همچنين کارتن هاي مخصوص بسته بندي و حمل کتاب و لباس مي توانيد با ما تماس بگيريد . توليد و فروش کارتن اسباب کشي در تهران باعث رفاه حال همشهريان عزيز شده است زيرا در جابجايي کلي از مشکلات آنها حل شده است. شما در هر کجاي ايران عزيز که باشيد با يک تماس مي توانيد کارتن خالي فروشي سفارش دهيد، براي اين کار بايد ابعاد کارتن مورد نياز را به ما اعلام نماييد ( طول، عرض . ارتفاع ) پس از سفارش در کمتر از ? ساعت کارتن سفارشي خود را تحويل خواهيد گرفت.

مشاوره رايگان بازار کارتن در انتخاب کارتن بسته بندي و کارتن فروشي
نکته مهم اين است که اگر شما نياز به تهيه کارتن در هر موردي داشته باشيد چه کارتن را جهت اسباب کشي منزل بخواهيد و چه جهت بسته بندي پوشاک و يا بسته بندي غذا و ديگر موارد مي توانيد به بازار کارتن مراجعه کنيد . در بازار کارتن که شماره تلفن آن در قسمت تماس با ما سايت درج گرديده مشاوره رايگان به مشتريان جهت انتخاب بهترين کارتن جهت استفاده موردنظرشان خواهد شد.

 

خريد انواع کارتن براي بسته بندي

جهت خريد کارتن اسباب کشي براي بسته بندي ظروف آشپزخانه ، لوازم اتاق خواب ، لوازم چيني و شکستني و همچنين کارتن هاي مخصوص بسته بندي و حمل کتاب و لباس مي توانيد با ما تماس بگيريد . توليد و فروش کارتن اسباب کشي در تهران باعث رفاه حال همشهريان عزيز شده است زيرا در جابجايي کلي از مشکلات آنها حل شده است. شما در هر کجاي ايران عزيز که باشيد با يک تماس مي توانيد کارتن خالي فروشي سفارش دهيد، براي اين کار بايد ابعاد کارتن مورد نياز را به ما اعلام نماييد ( طول، عرض . ارتفاع ) پس از سفارش در کمتر از ? ساعت کارتن سفارشي خود را تحويل خواهيد گرفت.

کارتن اسباب کشي

از طرف ديگر برخي از افراد و شرکت ها بدنبال يک خريدار براي خريد کارتن اسباب کشي دست دوم جمع اوري شده خود مي باشند. که اين خدمات را يکجا مي توانيد در بازار کارتن بدست آوريد. ما در هر 3 زمينه فوق و زمينه هاي متعدد ديگر به مشتريان خدمات ارائه مي کنيم. بعنوان نمونه يکي ديگر از خدمات خاص و ويژه ما براي مشتريان خاص مان اجاره کارتن اسباب کشي به انان است.

 

 

منبع :بازار کارتن

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : موارد,مهم,در,خرید,کارتن,اسباب,کشی,و,اموزش,بسته,بندی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 308 تاريخ : يکشنبه 30 شهريور 1399 ساعت: 12:05

بهترين وبلاگ ها دانستني

در اين متن براي شما اسامي 28 تا از بهترين وبلاگ ها براي دانستني و سرگرمي را اورده ايم.

شما مي توانيد با دسترسي به اين 28 وبلاگ و مطالعه آن هر روز اطلاعات خود را به روز کنيد و به روز بمانيد.

اميد است که جمع آوري اين وبلاگ ها براي شما مفيد باشد

 

http://donianet.mihanblog.com/

http://sarjoo.mihanblog.com/

online-services.mihanblog.com

http://maghalehnet.mihanblog.com/

http://baazsazi.mihanblog.com/

http://seeyou.mihanblog.com/

http://likesearch.mihanblog.com/

http://netplusplus.mihanblog.com/

http://hadafmandan.parsiblog.com/ 

http://kaarbaalaad.parsiblog.com/

https://orthoindexer.blogsky.com/

http://serviceonline.blogsky.com/

http://iranmarkaz.blogsky.com/

https://onlinekhedmat.blogsky.com/

http://khanehpak.blogsky.com/

https://khedmatazma.blogsky.com/

http://kaardun.blog.ir/

http://pishroyan.loxblog.com/

http://khedmatazmaa.loxblog.com/

http://khedmatazma.avablog.ir/

http://khedmatazma.farsiblog.com/

http://khedmat.royablog.ir/

http://khedmatazma.monoblog.ir/

http://khedmatazma.bigsite.ir/

https://idat.ir/@mostafa.saghaee

http://loolekeshi.persianblog.ir/

http://tamiratesakhteman.persianblog.ir

https://novinkhedmat.persianblog.ir/

http://kaarbaalaad.parsiblog.com/

 

http://bazarekhadamat.blog.ir/

https://khadamat.farsiblog.com/

http://khanehdar.parsiblog.com/

http://kadbanooshim.loxblog.com/

http://zibatar.ratablog.com/

http://marja-khadamat.glxblog.com/

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : بهترین,وبلاگ,ها,دانستنی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 191 تاريخ : دوشنبه 24 شهريور 1399 ساعت: 0:42

بهترين وبلاگ ها دانستني

در اين متن براي شما اسامي 28 تا از بهترين وبلاگ ها براي دانستني و سرگرمي را اورده ايم.

شما مي توانيد با دسترسي به اين 28 وبلاگ و مطالعه آن هر روز اطلاعات خود را به روز کنيد و به روز بمانيد.

اميد است که جمع آوري اين وبلاگ ها براي شما مفيد باشد

 

http://donianet.mihanblog.com/

http://sarjoo.mihanblog.com/

online-services.mihanblog.com

http://maghalehnet.mihanblog.com/

http://baazsazi.mihanblog.com/

http://seeyou.mihanblog.com/

http://likesearch.mihanblog.com/

http://netplusplus.mihanblog.com/

http://hadafmandan.parsiblog.com/ 

http://kaarbaalaad.parsiblog.com/

https://orthoindexer.blogsky.com/

http://serviceonline.blogsky.com/

http://iranmarkaz.blogsky.com/

https://onlinekhedmat.blogsky.com/

http://khanehpak.blogsky.com/

https://khedmatazma.blogsky.com/

http://kaardun.blog.ir/

http://pishroyan.loxblog.com/

http://khedmatazmaa.loxblog.com/

http://khedmatazma.avablog.ir/

http://khedmatazma.farsiblog.com/

http://khedmat.royablog.ir/

http://khedmatazma.monoblog.ir/

http://khedmatazma.bigsite.ir/

https://idat.ir/@mostafa.saghaee

http://loolekeshi.persianblog.ir/

http://tamiratesakhteman.persianblog.ir

https://novinkhedmat.persianblog.ir/

http://kaarbaalaad.parsiblog.com/

 

http://bazarekhadamat.blog.ir/

https://khadamat.farsiblog.com/

http://khanehdar.parsiblog.com/

http://kadbanooshim.loxblog.com/

http://zibatar.ratablog.com/

http://marja-khadamat.glxblog.com/

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : بهترین,وبلاگ,ها,دانستنی, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 199 تاريخ : دوشنبه 24 شهريور 1399 ساعت: 0:40

اين فهرست حاوي پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما است. سايتي که داراي مجله اي به نام مجله خدمت از ما هست.
 

http://postcj.blog.ir/post/129

http://posstap.blog.ir/post/163

http://postep.blog.ir/post/160

http://postcp.blog.ir/post/129

http://postca.loxblog.com/post/146

http://postau.parsiblog.com/Posts/137

http://posteb.blog.ir/post/210

http://postez.blog.ir/post/145

http://postem.blog.ir/post/269

http://postah.parsiblog.com/Posts/161

http://postaq.parsiblog.com/Posts/138

http://posstac.loxblog.com/post/288

http://postag.parsiblog.com/Posts/142

http://postey.blog.ir/post/145

http://postcv.blog.ir/post/145

http://postch.loxblog.com/post/143

http://postbf.parsiblog.com/Posts/233

http://postar.parsiblog.com/Posts/246

http://postak.parsiblog.com/Posts/138

http://postcl.loxblog.com/post/142

http://posteh.blog.ir/post/152

http://postcb.blog.ir/post/160

http://postao.blog.ir/post/165

http://postew.blog.ir/post/144

http://postao.parsiblog.com/Posts/142

http://postap.parsiblog.com/Posts/151

http://postex.blog.ir/post/143

http://postaj.loxblog.com/post/158

http://postcr.blog.ir/post/127

http://postan.parsiblog.com/Posts/160

http://postcb.loxblog.com/post/150

http://posteg.blog.ir/post/187

http://posteq.blog.ir/post/181

http://postcs.blog.ir/post/138

http://postbc.parsiblog.com/Posts/146

http://posstaq.blog.ir/post/159

http://postad123.loxblog.com/post/493

http://postek.blog.ir/post/187

http://postch.blog.ir/post/128

http://postby.loxblog.com/post/142

http://postea.blog.ir/post/222

http://postat.parsiblog.com/Posts/148

http://postej.blog.ir/post/178

http://postci.loxblog.com/post/140

http://postaf.blog.ir/post/194

http://postbe.parsiblog.com/Posts/336

http://postel.blog.ir/post/256

http://posten.blog.ir/post/275

http://postaf.loxblog.com/post/297

http://postav.parsiblog.com/Posts/135

http://postbx.loxblog.com/post/156

http://postcf.loxblog.com/post/152

http://postaj.parsiblog.com/Posts/239

http://postao.loxblog.com/post/301

http://postcl.blog.ir/post/128

http://postac.blog.ir/post/189

http://postcm.loxblog.com/post/150

http://postan.loxblog.com/post/219

http://postck.loxblog.com/post/144

http://postba.parsiblog.com/Posts/172

http://postcd.loxblog.com/post/142

http://postci.blog.ir/post/127

http://postbt.loxblog.com/post/150

http://postck.blog.ir/post/126

http://postec.blog.ir/post/213

http://postag.loxblog.com/post/165

http://postbk.parsiblog.com/Posts/149

http://postax.parsiblog.com/Posts/134

http://postcn.loxblog.com/post/141

http://postan.blog.ir/post/158

http://posteo.blog.ir/post/144

http://postev.blog.ir/post/146

http://postef.blog.ir/post/199

http://postag.blog.ir/post/157

http://postcm.blog.ir/post/138

http://postbd.parsiblog.com/Posts/234

http://postaf.parsiblog.com/Posts/162

http://postad.blog.ir/post/231

http://postcn.blog.ir/post/127

http://postbv.loxblog.com/post/221

http://postet.blog.ir/post/148

http://postcj.loxblog.com/post/155

http://postak.loxblog.com/post/387

http://postbw.loxblog.com/post/163

http://postbu.loxblog.com/post/249

http://postas.parsiblog.com/Posts/301

http://postbs.loxblog.com/post/277

http://postct.blog.ir/post/127

http://postah.blog.ir/post/153

http://postaj.blog.ir/post/171

http://postcg.loxblog.com/post/148

http://postcq.blog.ir/post/128

http://postce.blog.ir/post/158

http://postei.blog.ir/post/138

http://postcu.blog.ir/post/138

http://postco.blog.ir/post/128

http://postah.loxblog.com/post/283

http://posteu.blog.ir/post/148

http://postbz.loxblog.com/post/142

http://postcb.parsiblog.com/Posts/265

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پربازدیدترین,پست,های,سایت,خدمت,از,ما, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 231 تاريخ : پنجشنبه 20 شهريور 1399 ساعت: 14:32

اين فهرست حاوي پربازديدترين پست هاي سايت خدمت از ما است. سايتي که داراي مجله اي به نام مجله خدمت از ما هست.
 

http://postcj.blog.ir/post/129

http://posstap.blog.ir/post/163

http://postep.blog.ir/post/160

http://postcp.blog.ir/post/129

http://postca.loxblog.com/post/146

http://postau.parsiblog.com/Posts/137

http://posteb.blog.ir/post/210

http://postez.blog.ir/post/145

http://postem.blog.ir/post/269

http://postah.parsiblog.com/Posts/161

http://postaq.parsiblog.com/Posts/138

http://posstac.loxblog.com/post/288

http://postag.parsiblog.com/Posts/142

http://postey.blog.ir/post/145

http://postcv.blog.ir/post/145

http://postch.loxblog.com/post/143

http://postbf.parsiblog.com/Posts/233

http://postar.parsiblog.com/Posts/246

http://postak.parsiblog.com/Posts/138

http://postcl.loxblog.com/post/142

http://posteh.blog.ir/post/152

http://postcb.blog.ir/post/160

http://postao.blog.ir/post/165

http://postew.blog.ir/post/144

http://postao.parsiblog.com/Posts/142

http://postap.parsiblog.com/Posts/151

http://postex.blog.ir/post/143

http://postaj.loxblog.com/post/158

http://postcr.blog.ir/post/127

http://postan.parsiblog.com/Posts/160

http://postcb.loxblog.com/post/150

http://posteg.blog.ir/post/187

http://posteq.blog.ir/post/181

http://postcs.blog.ir/post/138

http://postbc.parsiblog.com/Posts/146

http://posstaq.blog.ir/post/159

http://postad123.loxblog.com/post/493

http://postek.blog.ir/post/187

http://postch.blog.ir/post/128

http://postby.loxblog.com/post/142

http://postea.blog.ir/post/222

http://postat.parsiblog.com/Posts/148

http://postej.blog.ir/post/178

http://postci.loxblog.com/post/140

http://postaf.blog.ir/post/194

http://postbe.parsiblog.com/Posts/336

http://postel.blog.ir/post/256

http://posten.blog.ir/post/275

http://postaf.loxblog.com/post/297

http://postav.parsiblog.com/Posts/135

http://postbx.loxblog.com/post/156

http://postcf.loxblog.com/post/152

http://postaj.parsiblog.com/Posts/239

http://postao.loxblog.com/post/301

http://postcl.blog.ir/post/128

http://postac.blog.ir/post/189

http://postcm.loxblog.com/post/150

http://postan.loxblog.com/post/219

http://postck.loxblog.com/post/144

http://postba.parsiblog.com/Posts/172

http://postcd.loxblog.com/post/142

http://postci.blog.ir/post/127

http://postbt.loxblog.com/post/150

http://postck.blog.ir/post/126

http://postec.blog.ir/post/213

http://postag.loxblog.com/post/165

http://postbk.parsiblog.com/Posts/149

http://postax.parsiblog.com/Posts/134

http://postcn.loxblog.com/post/141

http://postan.blog.ir/post/158

http://posteo.blog.ir/post/144

http://postev.blog.ir/post/146

http://postef.blog.ir/post/199

http://postag.blog.ir/post/157

http://postcm.blog.ir/post/138

http://postbd.parsiblog.com/Posts/234

http://postaf.parsiblog.com/Posts/162

http://postad.blog.ir/post/231

http://postcn.blog.ir/post/127

http://postbv.loxblog.com/post/221

http://postet.blog.ir/post/148

http://postcj.loxblog.com/post/155

http://postak.loxblog.com/post/387

http://postbw.loxblog.com/post/163

http://postbu.loxblog.com/post/249

http://postas.parsiblog.com/Posts/301

http://postbs.loxblog.com/post/277

http://postct.blog.ir/post/127

http://postah.blog.ir/post/153

http://postaj.blog.ir/post/171

http://postcg.loxblog.com/post/148

http://postcq.blog.ir/post/128

http://postce.blog.ir/post/158

http://postei.blog.ir/post/138

http://postcu.blog.ir/post/138

http://postco.blog.ir/post/128

http://postah.loxblog.com/post/283

http://posteu.blog.ir/post/148

http://postbz.loxblog.com/post/142

http://postcb.parsiblog.com/Posts/265

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پربازدیدترین,پست,های,سایت,خدمت,از,ما, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 224 تاريخ : پنجشنبه 20 شهريور 1399 ساعت: 14:30

چرا هر چه مي خوانم، نتيجه نمي گيرم؟

0yaz_b8.png

 

«من سه هفته است که درس مي خوانم ، اما فايده اي ندارد. من در امتحاني که اين هفته دادم هيچ پيشرفتي نکردم و سطحم حتي پايين تر است. من از ديروز که نتيجه آزمون جديد را گرفتم ، نااميد و افسرده ام. "بعضي اوقات فکر مي کنم که نبايد درس بخوانم، چون نمي توانم!"

من هر سال از جمله دانش آموزان ، به ويژه دانش آموزان دبيرستان ، چنين حرفه هايي را مي شنوم. جواناني که مي گويند عليرغم درس خواندن و تلاش بي وقفه در چند روز گذشته ، آنها نتوانسته اند به نتيجه خوب يا کمي دلگرم کننده برسند و به همين دليل نااميد شده و مي خواهند مدرسه را ترک کنند.

اين دسته از دوستان تصور مي‌کنند که دو يا سه هفته درس خواندن، بايد بار کوتاهي‌هاي چند ماهه يا حتي چند ساله آنها را بردوش کشد و خيلي زود نتيجه بگيرند. مي‌خواهم بگويم دانش آموزي که مدت کوتاهي است به صورت مفهومي درس مي‌خواند و در سال‌هاي قبل هم آزمون سراسري مورد توجهش نبوده است و در دروس پايه اشکال اساسي ‌دارد، روند پيشرفتش کندتر است، و براي رسيدن به تراز و رتبه‌هاي بهتر، بايد بيشتر تلاش کند؛ پس بايد اول دقت کنيد که اين دير بازده بودن، منطقي است.

براي شروع طوفاني کنکور ???? با حرف آخر، همين الان کليک کنيد.

البته مي‌توان راهکارهايي براي بازدهي زودتر و بهتر پيشنهاد داد که در اينجا به تعدادي از آنها اشاره مي شود:

 

 

 

صبور باشيد

 

از قديم گفته‌اند: «رهرو آن نيست که گه تند و گه آهسته رود هرو آن است که آهسته و پيوسته رود.» درس خواندن براي کنکور يکي از اهداف بلند مدت است و موفقيت در آن مستلزم صبر ، تلاش ، پشتکار و روحيه خستگي ناپذير است.

در واقع ، شما بايد به اين روش آرام و به طور پيوسته حرکت کنيد و مداوم بودن بسيار مهم است. درس خواندن شما نبايد نوسان داشته باشد و با تمام توان براي مدت کوتاهي مطالعه کنيد. چيزي شما را نااميد يا دلسرد بکند، و ساعات مطالعه شما براي مدتي کاهش يابد و پس از مدتي، دوباره خوب مطالعه کنيد و دوباره سقوط کنيد.

 

اگر مي خواهيد در کنکور سراسري نتيجه خوبي کسب کنيد ، بايد صبور باشيد ، حتي اگر براي مدتي اوضاع خوب پيش نرفت و علي رغم درس خواندن زياد ، نتيجه نگرفتيد. زيرا اين دوره با صبر و پشتکار شما به پايان مي رسد و اگر دست از تلاش بر نداريد، قطعاً مزد زحمت خود را خواهيد ديد.

 

هدف از آزمايش هاي آزمايشي را دريابيد

 

متأسفانه ، بسياري از داوطلبان بعد از آزمون هاي آزمايشي يا تست هايي که توسط معلمان انجام مي شود ، استرس کاذب را تجربه مي کنند. يعني به جاي اينکه به فکر حفظ نقاط قوت و ضعف خود باشند ، اگر نتيجه خوبي کسب کنند ، متکبر مي شوند و با اين فکر که اين موضوع را به تسلط برده اند ، سطح درس خواندن خود را کاهش مي دهند و اگر نتيجه بدي بدست آورند. دچار مي شوند و وقت خود را صرف غم و اندوه مي کنند.

براي جلوگيري از اين امر ، ما پيشنهاد مي کنيم به جاي فکر کردن در مورد نتيجه کلي آزمون ، روي نتايج هر درس و هم ترازي آنها تمرکز کنيد. انجام اين کار به شما امکان مي دهد تا در هر درس پيشرفت آزمون خود را به صورت دقيق اندازه بگيريد و در مورد نقاط قوت و ضعف خود مطلع شويد. علاوه بر اين ، انجام اين کار به شما امکان مي دهد پيشرفت کمي داشته باشيد و نسبت به آينده خوش بين باشيد.

 

تحليل آزمون‌هاي آزمايشي را جدي بگيريد

 

بعد از آزمون ، بايد هر سؤالي را که پاسخ نداده ايد يا نادرست پاسخ داده ايد ، بررسي کنيد. اگرچه اين مي تواند خسته کننده و وقت گير باشد ، اما براي پيشرفت بايد اين سختي ها را تحمل کنيد. با مرور تست ها، ممکن است مشکلاتي را متوجه بشيد از قبيل کمبود اطلاعات ، فراموشي ، بي دقتي ، اتمام وقت و غيره. مطمئن باشيد که با کمک مقاله هايي که در سايت حرف آخر هست مي توانيد براي حل هر يک از موارد فوق برنامه ريزي کنيد و سعي کنيد در آزمون بعدي مشکل يا مشکلات را تا حدي سبک تر کنيد.

 

مطالب را در حافظه بلند مدت خود نگاه داريد

 

بعضي اوقات دليل درصد پايين اين است که اطلاعات به درستي وارد حافظه بلند مدت شما نمي شوند. روش هاي مختلفي براي ورود اطلاعات به حافظه بلند مدت وجود دارد. يکي از اين راهها تکرار مطلب است؛ به عنوان مثال ، يکي از راههاي يادگيري کلمات انگليسي تکرار است که البته با روش هايي مانند جعبه لايتنر تقويت مي شود؛ اما يکي از بهترين راههاي ورود اطلاعات به حافظه بلند مدت، پيوند دادن يک مورد به مورد قبلي است. يعني همانطور که مي خوانيد ، مطالب جديد را با يادگيري قبلي خود مرتبط کنيد ، آنها را با هم مقايسه کرده و مطالب يک موضوع را دسته بندي و به همراه هم به خاطر بسپاريد. بهترين راه براي انجام اين کار خلاصه نويسي آنچه مي خوانيد است. خلاصه نويسي، اگرچه در ابتدا وقت گير است ، مي تواند به شما کمک کند تا موضوعي را در کنار هم قرار دهيد. اين ترکيبي از محتوا باعث مي شود که آن محتوا را به هم مرتبط و مقايسه کنيد. همچنين به شما کمک مي کند تا هرچه را که خوانده ايد در کمترين زمان ، نزديک به زمان امتحان ، مرور کنيد. اگرچه اين ممکن است در ابتدا کمي وقت گير و دشوار به نظر برسد ، اما در درازمدت مؤثر است.

 

 

تست زدن را جدي بگيريد

 

برخي از دانش آموزان به دليل اينکه در سالها يا ماههاي گذشته در درس خواندن کوتاهي کرده اند، فکر مي کنند که ابتدا بايد همه عقب ماندگي هاي خود را جبران بکنند، نقاط ضعف خود را از بين ببرند و سپس به آزمون بروند. اما کنکور، يک آزمون است و آزمون خصوصيات خاص خود را دارد و با يک آزمون توصيفي متفاوت است. حتي متن يک سؤال تستي با يک سؤال توصيفي فرق دارد و از همه مهمتر ، در سؤالات آزمون ، زمان پاسخ محدود است و بايد بتوانيد گره و نکته يک سؤال آزمايشي را در مدت زمان کوتاهي و بعد از آن صحيح ترين گزينه رو پيدا کنيد. به همين دليل ، براي آمادگي در آزمون ورودي ، فقط خواندن کتاب هاي درسي و مباحث کافي نيست و بايد زماني را براي تست هر درس اختصاص دهيد و هنگام پاسخ دادن به عنصر، زمان را چک بکنيد.

تو پکيج هاي حرف آخر، اساتيد به اندازه کافي براي شما تست حل کردن و ديگه نيازي به تهيه ي کتاب هاي کمک درسي ديگه نيست.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چرا,هر,چه,می,خوانم,نتیجه,نمی,گیرم؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 23:18

پشت کنکور بمانم يا نه؟

bviy_b1.png

اين از سوال هاي رايج داوطلبان است که بخصوص در بازه زماني قبل از کنکور يا بعد از کنکور از من مي پرسند. قبلي در رشته و دانشگاه مورد علاقه که يکي از مهمترين دغدغه هاي دانش آموزان تبديل شده است و درک شرايط درسي باعث مي شود که داوطلب اين سوال را بکند که اگر قبول نشوم پشت کنکور بمانم يا نه که سوال بسيار خوب و سرنوشت سازي است. ولي بايد در زمان خود پرسيده شود. در اين مقاله مي خواهم پشت کنکور ماندن و مزايا و معايب ان را بررسي کنم و بگويم که پشت کنکور ماندن مي تواند براي چه کساني مفيد و براي چه کساني مضر باشد. کسي مي تواند شما را در اين زمينه بخوبي ياري کند که تجربه آن را داشته باشدو از آنجا که بنده خودم براي رسيدن به دندانپزشکي دو سال پشت کنکور ماندم مي توانم بخوبي شما را راهنماييي کنم. پس اگر اين سوال ذهن شما را مشغول کرده است حتماً تا آخر مقاله با ما همراه باشيد.

بهترين منبع کمکي که ميتونه کمکتون بکنه و بتونيد به رشته مورد نظرتون برسيد، پکيج هاي حرف اخر هست که اکثر رتبه برتر ها با اين محصولات تونستن رتبه خوبي کسب بکنند.

زمان فکر کردن به موضوع پشت کنکوري:

زماني که دانش آموزان به رشته و دانشگاه مورد نظر خود فکر مي کنند که نخواهند رسيد اندک اندک در گوشه هاي پنهان ذهن خود اين سوال را پيا مي کنند که پشت کنکور بمانم يا نه؟ آيا مي تواند باعث شود به هدفم برسم يا نه؟ مردم چه مي گويند؟ نکند دوباره قبول نشوم. اينها همه سوالاتي است که به ذهن دانش آموز خطور مي کند. چيزي که بايد به آن توجه کنيم زمان پرسيدن اين سوال هاست. اينها سوال هاي خوبي هستند ولي در غير از زمان خود اصلاً نبايد پرسيده شود و اصلاً نبايد به آنها فکر کرد. خيلي از بچه ها در اواخر کنکور شرايط قبولي در رشته مورد علاقه شان را سخت مي بينند و فکر مي کنند که ممکن است قبول نشوند افکاري مثل پشت کنکور ماندن به سراغشان مي آيد که کاري بسيار اشتباه و خطرناک است. شما حتي چند ماه مانده به کنکورتان مي توانيد کارهايي انجام دهيد و موفق شويد و يا در زمان جمع بندي و چند ماه مانده به کنکورتان بجاي اينکه به فکر جمع و جور کردن مطالب خوانده شده باشيد به فکر پشت کنکور ماندن مي افتيد که کار کاملاً اشتباهي است پس قبل از کنکور دادن به هيچ وجه به اين مسئله فکر نبايد کرد و تمام تمرکزتان را روي کاري که در پيش داريد خواهيد گذاشت. من خودم با اينکه پشت کنکور ماندم باز هم تا آهرين روز مانده به کنکور جنگندگيم را حفظ مي کردم و فقط به موفق شدن در کنکورم فکر مي کردم. حتي داوطلباني را داشتم که قبل زا عيد هم به پشت کنکور ماندن فکر مي کردند در حالي که مي توانستند با برنامه ريزي مناسب به رشته مورد علاقه شان برسند چون اين زمان زمان کمي نيست. علت اينکه مي گويم قبل از کنکور به اين قضيه فکر نکنيد اين است که ذهن شما بجاي درگيرشدن با مسائل مهم مثل کنکور با مسائل حاشيه اي مثل پشت کنکور ماندن درگير مي شود که شما را از مسير حرفه اي درست درس خواندن منحرف مي کند. حتماً سوال مي پرسيد که زمان درست اين سوال کي است.

وقتي که کنکور را داديد سه حالت پيش مي آيد. يا کنکور را اينقدر خوب داده ايد و مطمئن هستيد در کنکور قبول مي شويد. يا نمي دانيد چطور کنکور داده ايد و احتمال مي دهيد قبول خواهيد شد. يا آنقدر کنکور را بد داده ايد و مطمئن هستيد که قبول نمي شويد. در مورد يک که اصلاً نيازي نيست به اين موضوع فکر کنيد . در مورد دوم پيشنهاد مي کنم که تا زمان آمدن رتبه ها صبر کنيد. در مورد سه بايد بگويم که مي توانيد به پشت کنکور ماندن يا نماندن فکر کنيد و از الآن هدفتان را مشخص کنيد.

بهترين منبع کمکي که ميتونه کمکتون بکنه و بتونيد به رشته مورد نظرتون برسيد، پکيج هاي حرف اخر هست که اکثر رتبه برتر ها با اين محصولات تونستن رتبه خوبي کسب بکنند.

 

پشت کنکور بمانم يا نه:

اين کي از سخت ترين و سرنوشت ساز ترين سوالاتي است که يک داوطلب مي تواند از ما بپرسد. من در جواب نه قاطعانه مي توانم بگويم بله و نه مي توانم بگويم خير چون جواب اين سوال بستگي به شرايط هر دوطلب دارد. که بايد خود داوطلب آن را قبول کند. الآن فرض مي کنيم که شما در رشته مورد علاقه خود قبول نشده ايد و مي خواهيد تصميم بگيريد که پشت کنکور بمانيد يا به سراغ کار ديگري برويد. اولين نکته اين است که هيچگاه با صحبت هاي ديگران تصميم نگيريد چرا که اطرافيان شما با ديدگاه خود تصميم مي گيرند. نه بر اساس ويژگي هاي فردي شما پس نظري که انها مي دهند نمي تواند زياد کارساز باشد. من نمي گويم با کسي مشورت نکنيد حتماً بايد با مشاور و پدر و مادر مشورت کنيد ولي بر اساس نظر آنها تصميم بگيريد چون شما قرار است بر اساس رشته اي که انتخاب مي کنيد در دانشگاه تحصيل کنيد و بر اساس آن بعد از تحصيل وارد بازار کار شويد نه ديگران. اين شما هستيد که اگربه رشته مورد علاقه خود نرويد چند سال در دانشگاه مورد عذاب خواهي بود نه ديگران. ديگران فقط نظر مي دهند و رد مي شوند ولي آينده مي ماند و شما. من خيلي ها را مي شناسم که وقتي رشته اي را حتي در مقاطع عالي مثل ارشد و دکتري مي خوانند دوباره تصميم به کنکور دادن کرده اند. که ممکن است به رشته ي خود علاقه نداشتند يا بحاطر شرايط بازار کار و دلايل ديگر اين تصميم را گرفتند. پس براي اينکه بعداً پشيمان نشويد بايد در مورد اين قضيه کاملاض فکر کنيد اگر واقعاً به هدفتان ايمان داريد و مي دانيد که اگر رشته ديگري را بخوانيد که به آن علاقه نداريد پشيمان خواهيد شد و مي توانيد پاي هدفتان بايستيد و از تلاش کردن خسته نشويد مي توانيد پشت کنکور بمانيد. ولي اگر فکر مي کنيد که با خواندن رشته ديگر پشيمان نخواهيد شد و نمي توانيد بخاطر هدفتان بجنگيد بنظر من پشت کنکور ماندن بدرد شما نمي خورد.

براي قبولي در کنکور با روش‌ هاي اعجاب انگيز حرف آخر، کليک بکنيد.

مزايا و معايب پشت کنکوري:

اگر تصميم گرفته ايد که پشت کنکور بمانيد بايد با مزايا و معايب ان بيشتر آشنا شويد.مزايا:

  1. داشتن وقت اضافي: زماني که پشت کنکور هستيد مدرسه نمي رويد . تايمي که در مدرسه بوديد مي تواند به ساعت مطالعه براي شما تبديل شود که يکي از دلايل پشت کنکور ماندن بچه ها مي باشد. خيلي از بجه ها بدليل حجم سنگين مطالب و کم داشتن وقت ازاد براي مطالعه نمي توانند فرصت کافي براي مطالعه داشته باشند و اين فرصت مناسبي است که زمان بيشتري را براي مطالعه خود بگذارند.
  2. آشناييت کلي با مطالب: شما در سال قبل حتما مطالعاتي را داشتيد و مي تواند به نفعتان باشد چون هميشه مطالعه براي بار اول سخت است و شما مي توانيد در اين سال به مرور دروس بپردازيد و تسلطتات بر آن ها را افزايش دهيد.
  3. از خطاهاي خود درس گرفته ايد و با مسير خود در کنکور اشنايي پيدا کرده ايد. و شما ديگر نبايد مشکلاتي که منجر شد در سال قبل از کنکور باز بمانيد را تکرار کنيد. سعي کنيد يک ليستي از اشتباهاتي که در سال گذشته انجام داديد تهيه و بر روي آن تمرکز کنيد.

براي اينکه بتونيد تو 100روز کل درس هاتون رو تموم بکنيد و يه جمع بندي فوق العاده داشته باشيد، پکيج 6040 حرف آخر بهترين گزينه هست.

معايب:

  1. کم انرزي شدن و افت انگيزه. چون شما به مدرسه نمي رويد و با دوستانتان معاشرت نمي کنيد ممکن است دچار افت انگيزه شويد که امري خطرناک است. خيلي از داوطلبان از وسطاي کار ديگر انرژي ادامه دادن را ندارند. اگر بخواهيد دچار اين مشکل نشويد بايد چند مورد را در نظر بگيريد. اول اينکه داراي اراده قوي باشيد و پر قدرت ادامه دهيد. دوم اينکه بين تفريح و درس تعادل بر قرار کنيد. شما نبايد خود را از تفريحات محروم کنيد. داشتن يک تفريح در آخر هفته مي تواند به شما در يادگيري کمک کند. سوم اينکه داشتن مشاوري که با آن انرژي مي گيريد. هنگام افت انرژي مي تواند براي شما مفيد باشد.
  2. فشار اطرافيان و خانواده: از مهمترين مشکلات حرفها و تيکه هايي است که اکثراً بصورت غير عمد زده مي شود که موجب آشفته شده داوطلب مي شود مثل اي کاش انتخاب رشته مي کردي و به دانشگاه مي رفتي يا اينکه ممکن است قبول نشوي. که بايد با اراده خودتان جلوي آن حرفها بايستيد و به کارتان ادامه دهيدو مطمئن باشيد با عملتان جواب همه آنها را خواهيد داد.
  3. تصور داشتن وقت زياد:  که از مزايا پشت کنکور است ممکن است باعث سهل انگاري شما شود و درس خواندن را به روزهاي بعد موکول کنيد که از تله هاي بزرگ پشت کنکور ماندن است که بايد به آن توجه زيادي داشته باشيد.

شمشير دو لبه ذولفقار:

من پشت کنکور ماندن را مثل شمشير دولبه اي تصور مي کنم که مي تواند از هر طرف ببرد. يعني مي تواند باعث موفقيت داوطلب شود و هم شکست او. اگر واقعاً با تلاش جدي و عملکرد قوي ادامه دهيد مي تواند کنکورتان را ببرد و شما را به موفقيت برساند ولي اگر با تصور اينکه زمان زيادب داريد تلاش نکنيد و در تله هاي پشت کنکور ماندن بيافتيد بجاي کنکور خود شما را خواهد بريد. چه افرادي که پس از پشت کنکور ماندن به موفقيت رسيدند و چه افرادي که پس از ان نتوانستند به هدف برسند پس همه چيز به خودت بستگي دارد.

سخن پاياني: دوست خوبم من از شرايط تو خبر ندارم . ولي اين را مي دانم که اگر توانايي جنگيدن براي هدفت را داري پاي هدفت بمان و تلاش کن. اين را هميشه در خاطرت داشته باش که همه پيشرفت ها در خارج از منطقه راحتي شکل مي گيرند پس از سخت تلاش کردن دست نکش.

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : پشت,کنکور,بمانم,یا,نه؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 200 تاريخ : چهارشنبه 19 شهريور 1399 ساعت: 23:16

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها کنار يکديگر است. هنگامي که يک سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شرکت يا کسب و کاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند که روز به روز به تعداد کاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يک سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد که نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت که مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محکم در اين ميان موفقيتي است که به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شرکت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي که از فضاي مجازي دارد، کسب و کارتان را بررسي کرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميکند. بدين ترتيب ميتوانيد کسب و کارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي کرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه کنيد.

اگر در حال حاضر يک وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميکنيم که آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي کرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال کنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تکنولوژي روز طراحي وبسايت حرکت کنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در کسب و کار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبکه هاي اجتماعي؟

فرض کنيد صاحب يک وبسايت فروشگاهي هستيد، اينکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عکس محصولات را به آنها نشان دهيد کافي نيست، بلکه بايد با يک وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم کنيد که کاربران به شکلي آسان و سريع اقدام به خريد کنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد کاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت کنيد.

البته با انجام بازاريابي شبکه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت کرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شرکت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميکند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد کرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شرکت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يک تيم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممکن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن يک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در کنار يکديگر فعاليت ميکنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شکلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي کامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شکوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميکنند.

فاکتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تکنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شرکت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح کشور آماده همکاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : طراحی,وب,سایت, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 176 تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت: 17:35

طراحي وب سايت

طراحي سايت آميزه اي از دانش، هنر و خلاقيت استفاده از عناصر ديداري، و توان مهندسي در چيدن آن ها کنار يکديگر است. هنگامي که يک سايت بر مبناي اصول و هارموني اجزا طراحي شود علاوه بر جذب نگاه دائمي مخاطب، ميتواند فارغ از محدوديت هاي زمان، به اثري جاودانه تبديل شود.

امروزه سفارش طراحي وبسايت در ليست اولويت هاي هر شرکت يا کسب و کاري قرار گرفته است. صاحبان مشاغل ميدانند که روز به روز به تعداد کاربران اينترنت افزوده ميشود و برخورداري از پايگاهي خوب در دنياي مجازي نياز به توجه ويژه اي دارد. افزايش تاثيرگذاري يک سايت در جلب نظر مخاطب و همچنين تخصصي شدن حرفه طراحي وبسايت، ميطلبد که نگاهي حرفه اي به اين مقوله داشته باشيم.

f8vz_b1.jpg

تاثير طراحي وب سايت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسايت در جهان، صدها وبسايت در ايران و احتمالا ده ها وبسايت که مستقيم يا غيرمستقيم رقيب شما محسوب ميشوند راه اندازي ميگردند. يافتن جايگاهي مناسب و محکم در اين ميان موفقيتي است که به سادگي محقق نميشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه اي سايت است. شرکت نرم افزاري اسپاد با شناخت جامعي که از فضاي مجازي دارد، کسب و کارتان را بررسي کرده و وبسايت شما را مطابق با نيازهايتان و سليقه مخاطبان شما طراحي ميکند. بدين ترتيب ميتوانيد کسب و کارتان را در دنياي مجازي نيز به درستي معرفي کرده و با طراحي سايت حرفه اي، خدمات و محصولات خود را به خوبي به مخاطبانتان ارائه کنيد.

اگر در حال حاضر يک وبسايت داريد اما زمان زيادي از فعاليت آن ميگذرد، پيشنهاد ميکنيم که آن را به دست طراحان و تحليلگران با تجربه اسپاد بسپاريد تا سايت شما را بررسي کرده و در صورت نياز تغييرات و بهينه سازي هايي را روي آن اعمال کنند؛ در اين صورت مي توانيد مطابق با تکنولوژي روز طراحي وبسايت حرکت کنيد. اگر هم هنوز سايتي نداريد، تيم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحي وبسايت خلاقانه و بروز و بهينه سازي و سئوي سايت مسير روشني را در کسب و کار آنلاين برايتان فراهم سازد.

چرا به طراحي سايت نياز داريم؟ سايت يا شبکه هاي اجتماعي؟

فرض کنيد صاحب يک وبسايت فروشگاهي هستيد، اينکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشيد يا عکس محصولات را به آنها نشان دهيد کافي نيست، بلکه بايد با يک وبسايت فروشگاهي جامع و مناسب، شرايطي فراهم کنيد که کاربران به شکلي آسان و سريع اقدام به خريد کنند. همچنين ميتوانيد به طور دقيق آمار بازديد کاربران، ميزان فروش و تمامي فعاليت ها را مديريت کنيد.

البته با انجام بازاريابي شبکه هاي اجتماعي ميتوانيد فعاليت خود را در اين فضا مديريت کرده و بهترين نتيجه را از آن بدست آوريد.

شرکت اسپاد با سابقه طراحي وب سايت فروشگاهي ، نيازها و خواسته هاي شما را برآورد ميکند و با بودجه متناسب شما وب سايت در خور شما را طراحي خواهد کرد.

 

تخصص هاي دخيل در طراحي وب سايت

افرد و تخصص هاي مختلفي در روند طراحي سايت نقش دارند. شرکت اسپاد طي سالها فعاليت حرفه اي در اين زمينه، متبحرترين و متخصص ترين ها در حوزه طراحي وبسايت را در قالب يک تيم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترين خروجي ممکن حاصل شود. سفارش طراحي سايت شما از اولين گام يعني مشاوره تا آخرين گام يعني راه اندازي، بدست بهترين افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن يک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص هاي متفاوت در کنار يکديگر فعاليت ميکنند، در اسپاد نيز پروژه طراحي سايت توسط تحليلگران، طراحان، برنامه نويسان، پشتيبانان و مديران پروژه به شکلي هماهنگ و ساختار يافته انجام ميشود. پس از پياده سازي کامل سايت، متخصصين بازاريابي ديجيتال و بازاريابي محتوايي اسپاد، پيشنهادات حرفه اي خود را جهت ورودي شکوهمندانه و حضوري موفق در محيط مجازي، به مشتريان محترم ارائه ميکنند.

فاکتورها و مفاهيم طراحي سايت

همواره طراحي وب سايت در چهارچوب و قالب مشخصي انجام ميشود. رعايت استانداردها و اصول طراحي وبسايت و همچنين توجه به تکنولوژي هاي روز طراحي وبسايت در اين امر مؤثر است.
اگر نيازبه طراحي سايت حرفه اي داريد ، شرکت اسپاد با تجربه چندين ساله در طراحي وب سايت هاي حرفه اي با گستردگي مشتريان در سطح کشور آماده همکاري با شما براي طراحي ، پياده سازي و پشتيباني حرفه اي وب سايت شماست.

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : طراحی,وب,سایت, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 186 تاريخ : سه شنبه 18 شهريور 1399 ساعت: 17:33

چطور ميتوانيد با استفاده از سامانه ارسال پيامک مخاطب هدف خود را پيدا کنيد؟

il_b7.jpg

در اين مقاله برخي از بهترين شيوه هاي بازاريابي از طريق سامانه ارسال پيامک، براي دسترسي به مخاطبان هدف را معرفي ميکنيم.

ارائه ارزش واقعي با کمک سامانه ارسال پيامک

از آنجا که درسامانه ارسال پيامک، شما به مخاطبان هدف خود در سطح بسيار شخصي دست مي يابيد، ارزش يک کمپين بازاريابي پيامکي بالاتر از همه چيز است.

براي مخاطبانتان ارزش قائل شويد. مخاطبان دوست دارند اطلاعاتي از وبسايت شمابه دست بياوردن که به راحتي در هر رسانه اي قابل دسترسي نيست.

ايجاد يک ارزش پيشنهادي که منحصر به فرد باشد، براي مخاطبان جذاب ترين گزينه است.

از ديد مشتري به مسائل نگاه کنيد.

اگر قصد داريد از سامانه ارسال پيامک به عنوان يک ابزار بازاريابي استفاده کنيد، در مرحله اول ر بايد تلاش کنيد تا مشتريان خود را درک کنيد.

سعي کنيد آنچه را که از شما و متون شما انتظار دارند،براي مخاطبانتان ارسال کنيد.

با استفاده از سامانه ارسال و دريافت پيامک ارائه پيشنهادات سودمند به  مشتريان رضايت آن ها را جلب کنيد.

انگيزه هايي مثل اين، باعث خواهد شد که آن ها احساس ارزشمندي کنند. از آنجايي که بازاريابي با سامانه ارسال و دريافت پيامک يک امر مبتني بر اجازه است و کاربر بايد آن را انتخاب کند،بايد چنين پيشنهاد هاي منحصر به فردي را از طريق ارسال پيامک ارائه دهيد که نتوانند آن ها را رد کنند!

احساس فوريت را با سامانه ارسال پيامک، بيان کنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامک به منظور ايجاد يک فوريت در متون پيامک خود، مي توانيد نتايج بهتر و يا اطلاعات در اسرع وقت به دست آوريد.

به عنوان مثال، يک تاريخ انقضا ساده، مشترکين شما را تشويق مي کنند تا سريع تر پاسخ دهند يا سريع تر عمل کنند.

در پايان پيام خود، تاريخ انقضاء را قرار دهيد، “پيشنهادات به پايان مي رسد در تاريخ 5 مرداد. عجله کن! ” و ببينيد که اين روش در ذهن مخاطب شما نقش دارد و آن ها سريع تر عمل مي کنند.

ايجاد احساس فوريت از طريق متون شما بسيار مهم است. در استفاده از سامانه ارسال پيامک از آنجا که شما تنها نيستيد، شرکت هاي ديگري در صف وجود دارد که از ارسال پيامک استفاده مي کنند.

بنابراين اگر شما نمي توانيد حس اضطراب ايجاد کنيد، پيام هاي شما فقط به يک دسته ديگر متون تبديل مي شوند، غيرقابل مشاهده شده و ناديده گرفته خواهند شد.

در سامانه ارسال پيامک از متون شخصي سازي شده استفاده کنيد.

از آنجا که پيامک بسيار شخصي تر از يک ايميل مستقيم است، شخصي سازي متون در سامانه ارسال پيامک باعث توجه مشترکين مي شود.

مشتريان مورد نظر به طور مستقيم به آن ها پاسخ مي دهند، بنابراين هر زمان که مي توانيد از نام مخاطبان در متن پيامک استفاده کنيد.

اين کار باعث ميشود که يک حس متفاوت بودن به مخاطباتن دست بدهد و احساس کند از طرف اجتماعي که به او اهميت ميدهد مورد خطاب قرار گرفتته است.

آن ها را بيشتر با متون مربوطه بر اساس ترجيحات خود آن ها مورد هدف قرار دهيد؛ بنابراين متن شما ميتواند غير رسمي باشد تا مخاطب بيشتر احساس امنيت و راحتي داشته باشد.

از مناسبت ها براي ارتباط با مخاطبان استفاده کنيد.

يک تبريک ساده ميتواند به راحتي مخاطب را هيجان زده کند.

با استفاده از سيستم مديريت مشتريان پنل هاي پيامکي، ميتوانيد با زمان بندي مشخص، در تمام مناسبت ها از اين قابليت استفاده کنيد.

احساس رضايت مندي مشترياني که در مواقع احساسي در کنارشان هستيد به مراتب بالاتر است.

با احتياط از سامانه ارسال پيامک استفاده کنيد.

امروزه انواع تبليغات هدفمند و غير هدفمند براي افراد زيادي ارسال ميشود، که اصطلاحا تماما اسپم هستند و با بمباران تبليغاتي باعث ايجاد نارضايتي ميشوند.

مخاطبان زيادي هستند که به محض اين که متوجه ميشوند که پيامکي که دريافت کردند به کارشان نميايد، نام مجموعه را به عنوان اسپم در ذهنشان ذخيره ميکنند!

بزرگترين خطر براي يک کسب و کار اين است که از ديد مشتريان، به عنوان يک کاراکتر بي توجه به علايق و حريم خصوصي مخاطبان به نظر بيايد.

اگر از مزاياي داشتن شماره تماس شخصي مشتري استفاده نادرست کنيد، مطمئناً خود را در پايان خط قرار مي دهيد. به ياد داشته باشيد بازاريابي با سامانه ارسال پيامک يک ابزار بسيار قدرتمند است که مي توانيد براي افزايش تعامل با مشتري و فروش استفاده کنيد.

مشتريانتان را دسته بندي کنيد.

با استفاده از نرم افزار sms و ابزار مناسب، اتوماسيون در نوک انگشتان ما قرار دارد. شما نيازي به سرمايه گذاري زياد و زمان زياد نداريد، فقط برنامه ها را با نرم افزار sms برنامه ريزي کنيد و مديريت کنيد.

با استفاده از سامانه ارسال پيامک  ميتوانيد مخاطبان را به  دسته بندي هاي مختلف تقسيم کنيد براي مثال :

مشاغل و اصناف  تمام استان هاي کشور…

محله ها و مناطق مختلف در استان ها و شهرها…

تفکيک از طريق کد پستي

پيش شماره تلفن همراه

سن و جنسيت و …

با کمک سامانه ارسال و دريافت پيامک، مي توانيد از روي شماره تلفن، مخاطبان را آناليز و دسته بندي کنيد و بعد از گروه بندي مخاطبان هدف به عنوان پرسونا براي آن ها پيامک ارسال کنيد.

تعرفه ارسال پيامک را مقايسه کنيد.

تعرفه ارسال اس ام اس  تبليغاتي بسيار کم تر از ساير روش هاي بازاريابي مي باشد.

استفاده از سامانه ارسال پيامک و همچنين قابليت ارسال پيامک انبوه، براي مشاغل يکي از به صرفه ترين و بسيار کم هزينه ترين ابزار براي تبليغات کسب و کار خواهد بود.

اين روش مطمئناً يکي از روش هايي است که به مراتب هزينه کم تري نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي دارد، بنابراين با فراق آسوده ميتوانيد سامانه ارسال پيامک براي توسعه و ارتقاءکسب وکار خود استفاده کنيد.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چطور,میتوانید,با,استفاده,از,سامانه,ارسال,پیامک,مخاطب,هدف,خود,را,پیدا,کنید؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 204 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 19:19

چه کساني از پنل اس ام اس استفاده مي کنند و چه مزايايي به دست مياورند ؟

668q_b1.jpg

چک کردن تلفن همراه اولين و آخرين کاري است که اکثريت ما، بعد و قبل از خواب انجام مي دهيم. در طول روز هم که مسلما زمان نه چندان کوتاهي صرف کار کردن با تلفن همراه مي شود. چک کردن نوتيفيکيشن ها و پيام ها بخش زيادي از اين زمان را در بر مي گيرند.

به همين علت است که استفاده تبليغاتي از پيامک يکي از پربازده ترين روش هاي تبليغاتي شناخته شده در دنياست. هر پيامکي

که به مقصد ميرسد حداقل براي چند لحظه ذهن مخاطب را به خود درگير ميکند و اين همه آن چيزيست که يک متخصص مارکتينگ

نياز دارد.

تقريبا استفاده از پنل اس ام اس در هر زمينه اي و براي هر کسب و کاري مناسب است. متناسب با اهداف و چهارچوب هاي هر بيزنسي، به صورت مجزا يک پنل پيامک تدارک ديده مي شود تا بازدهي و رونق کسب و کارتان را در بازه زماني کوتاه و با کمترين هزينه ها به بيش از چندين برابر برساند.

 

استفاده از پنل اس ام اس به شما پيشنهاد مي شود:

اگر به تازگي قصد شروع به فعاليتي اقتصادي داريد و يا کاري را در اين زمينه شروع کرده ايد، بايد بدانيد که چه شيوه هايي شما را با صرف زمان و هزينه کمتري به هدفتان نزديک ميکند.

بنابراين در اين قسمت قصد داريم به اين مسئله بپردازيم که استفاده از سامانه پيامک

براي چه گروهي کاربردي تر بوده و بازتاب بهتري را به کسب و کارشان خواهد بخشيد.

 

انواع فروشگاه هاي فعال، اعم از فروشگاه هاي کوچک يا فروشگاه هاي بزرگ مانند ( نمايندگي هاي فروش محصولات برقي، محصولات صوتي و تصويري، نمايندگي هاي فروش ماشين و انواع وسايل نقليه موتوري و غير موتوري، فروشگاه هاي اسباب بازي فروشي، نمايندگي هاي داخلي و خارجي پوشاک و کيف و کفش، فروشگاه هاي فرش و لوازم فني و کامپيوتري و نظير اينها )

انواع موسسات فرهنگي و هنري

انواع مدارس

( دولتي و غير انتفاعي )

انواع آموزشگاه ها و مراکز آموزشي دولتي يا خصوصي

موسسات و اجتماع هاي مذهبي ( حسينيه ها، مساجد، هيئت ها و نظير اينها )

مغازه داران خرده فروش و جزئي فروشي که قصد ارتقاي کيفيت فروش، خدمات و مشتري هايشان را دارند.

مهدهاي کودک و خدمات آموزشي ارائه شده در آنها

دفاتر و کلينيک هاي پزشکي و بهداشتي ( مانند کلينيک ها يا مطب هاي روانشناسي، مطب هاي پزشکان تغذيه و پزشکان پوست و مو و زيبايي )

شرکت ها و آژانس هاي هواپيمايي

اماکن تفريحي مانند زمين هاي بازي، شهر بازي ها، پينت بال، کارتينگ، استخر

اماکن توريستي و اقامتي مانند معرفي کافه ها

، رستوران ها، هتل ها

يا ويلاهاي شخصي

آرايشگاه ها، سالن هاي زيبايي

و مراکز ليزر پوست

اپليکيشن ها ( فروشگاه هاي اينترنتي يا اپليکيشن هاي خدماتي )

بانک ها و موسسات مالي و اعتباري

براي خريد سامانه پيامک اينجا

کليک کنيد

 

اگر به موارد ذکر شده در بالا توجه کنيد حتما متوجه خواهيد شد که استفاده از چنين شيوه هاي پيشبردي مانند استفاده از سيستم پنل اس ام اس براي يک فعاليت اقتصادي مشخص، تقريبا در همه مشاغل کاربردي و پربازده محسوب مي شود.

بنابراين تفاوتي نخواهد داشت که کسب و کار شما چه بوده است، استفاده از چنين سرويس هايي جهت تبليغات، به جذب مشتريان و مخاطبين مورد پسندتان کمک قابل توجهي خواهد کرد و حتما نتيجه آن را در هدف نهايي و بازخورد پروژه تان خواهيد ديد.

 

شماره تلفن خود را وارد کنيد تا کارشناسان پنل پيامک مديانا در اسرع وقت با شما تماس بگيرند.

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : چه,کسانی,از,پنل,اس,ام,اس,استفاده,می,کنند,و,چه,مزایایی,به,دست,میاورند,؟, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 189 تاريخ : يکشنبه 16 شهريور 1399 ساعت: 19:17

سئو و بهينه سازي سايت براي موتورهاي جستجو

 

به مفهوم بهينه سازي براي موتورهاي جستجو است. به صورت معمول اين موتور جستجو، گوگل در نظر گرفته مي‌شود. يک متخصص سئو با بررسي حوزه فعاليت شما و بررسي رقباي شما، براي وبسايت شما بر پايه اصول سئو برنامه ريزي خواهد نمود تا بتواند در کلمات کليدي هدف، شما را به نتايج مطلوب (يک) برساند. ديوار (بازار ديوار تهران) يکي از ارزشمندترين کسب و کارهاي فعال در ايران، علاوه بر دارا بودن برند و شناخته شده‌تر بودنش نسبت به سايت شيپور، با به کارگرفتن سئوکار حرفه اي، توانسته است سئو وبسايت خودش را بهبود دهد و از همين رو، علاوه بر جذب کاربر به دليل برند بودنش، مخاطباني نيز از گوگل به وبسايت خودش تزريق مي‌نمايد که موجب پايداري ميزان سهم از بازار ديوار شده است.

                                                                                                                          

تفاوتي ندارد که شما در حال سئو براي کلمه «داستان» هستيد که امثال و حکم نيز مي‌تواند در کنارش قرار بگيرد يا سئو براي کلمه «مصدع اوقات» که در کنار «مسدع اوقات» جستجو مي‌شود که مهم است براي هر دو کلمه سئو کنيد.

 

 

 

 

 

Dimaht.com

 

سئو چيست؟

سئو، بهينه سازي براي موتورهاي جستجو است (خدمات سئو) تا بدين وسيله بتوانيم آن را در تحليل وبسايت خودمان ياري رسانيم  تا بتواند محتواي قرار گرفته بر بستر وبسايت ما را درک کنند و به هنگام جستجو کلمه‌اي مانند «غرض از مزاحمت» بدانند ما صفحه‌اي با عنوان املاي صحيح کلمات داريم که در آن به شرح شکل صحيح غرض از مزاحمت پرداخته‌ايم. يادگيري سئو.

 

اين روزها پيرامون سئو، عبارات زير جستجو مي‌شود:

اصول سئو: آگاهي بر مفاهيم On-page SEO & Off-page SEO، کمک شاياني به آگاهي از اصول سئو مي‌کند.

بازاريابي سئو چيست: آنچه به عنوان سئو چيست شرح داديم، پاسخ بازاريابي سئو چيست، نيز هست.

خدمات سئو

قيمت سئو

سئو چيست pdf

سئوکار کيست؟ (حميد طهماسبي)

سئوکار فردي است مجرب به اصول سئو که سعي دارد با آگاهي بر آن‌ها، ديوار يا سايت خدمت از ما را سئو کند تا بتوانند رتبه يک بر روي کلمات کليدي که مدنظرشان است را دريافت کنند.

 

استخدام سئو کار حرفه اي، با توجه به تعداد کم‌شان، فرايندي است که به سادگي صورت نمي‌گيرد و بايد از ماهر بودن سئوکار کاملا آگاهي يابيد تا سئو سايت خودتان را به او بسپاريد.

 

سايت ديوار:

ديوار که اينک زيرمجموعه کافه بازار است، يکي از برترين پلتفرم‌هاي ايران از منظر ارزش کسب و کار است. ديوار در شهرها متفاوتي فعاليت دارد که از جمله آن‌ها مي‌توان به:

 

بازار ديوار تهران

سايت ديوار مشهد

ديوار اصفهان

ديوار قم

ديوار کرج

اشاره نمود. شما با دانلود ديوار من، به راحتي مي‌توانيد از ديوار بر روي موبايل خود بهره ببريد.

 

داستان:

 

داستان يکي از عباراتي است که با وجود رقبايي قدرتمند که داراي سوشال شيئر بسيار يا DA بالا هستند، سئو سختي دارد. به همين دليل يک سئوکار ماهر مي‌تواند با سئو براي اين کلمه، بر روي آن نتيجه بگيرد.

 

جالب است بدانيد پيرامون داستان، عبارات زير جستجو مي‌شود:

 

داستان آموزنده

داستان براي سخنراني

داستان کوتاه جالب

داستان کودکانه

داستان کوتاه عاشقانه

بهره از LSIهاي مرتبط با داستان، در اينجا عاملي بسيار مهم براي رتبه گيري مي‌تواند بشود.

 

غرض از مزاحمت را به چه شکل بايد نوشت:

 

غرض از مزاحمت يا قرض از مزاحمت، يکي از سوالات رايجي است که پرسيده مي‌شود. شکل صحيح غرض از مزاحمت، قرض از مزاحمت است.

 

غرض از مزاحمت اينکه

شکل صحيح غرض از مزاحمت

غرض زا ماحمت چجوري نوشته ميشه

غرض از مزاحمت دسته يا قرض از مزاحمت

 

 

 

 

 

http://postcb.blog.ir/post/156

http://postax.parsiblog.com/Posts/129

http://postag.blog.ir/post/153

http://postad.blog.ir/post/227

http://postcd.loxblog.com/post/137

http://postaj.blog.ir/post/167

http://postas.parsiblog.com/Posts/296

http://postan.blog.ir/post/154

http://postba.parsiblog.com/Posts/167

http://postah.blog.ir/post/148

http://postce.blog.ir/post/154

http://postav.parsiblog.com/Posts/130

http://postca.loxblog.com/post/141

http://postao.blog.ir/post/161

http://postcf.loxblog.com/post/147

http://postch.blog.ir/post/124

http://postcj.blog.ir/post/124

http://postbc.parsiblog.com/Posts/141

http://posteq.blog.ir/post/177

http://posstaq.blog.ir/post/155

http://postaf.blog.ir/post/190

http://postat.parsiblog.com/Posts/143

http://posstap.blog.ir/post/159

http://postby.loxblog.com/post/137

http://postbw.loxblog.com/post/157

http://postcb.loxblog.com/post/145

http://postac.blog.ir/post/185

http://postbz.loxblog.com/post/137

http://postbx.loxblog.com/post/151

http://postau.parsiblog.com/Posts/132

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : سئو,و,بهینه,سازی,سایت,برای,موتورهای,جستجو, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 208 تاريخ : دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 9:59

 

 

متخصص سئو با برنامه ريزي کاريِ موفق

متخصص سئو فردي است آشنا به مفاهيم سئو On-site و سئو Off-site. تفاوتي ندارد شما سايت ديوار هستيد يا سايت خدمت از ما که  در حوزه نظافت منزل فعاليت مي‌کند. در هر صورت، يک متخصص سئو با  برنامه ريزي کاريِ موفق براي بهبود سئو سايت شما، علاوه بر افزايش ترافيک‌تان به صورت ارگانيک؛ به صورت مستقيم بر فروش شما نيز اثر مي‌گذارد. متخصص سئو با بهبود سرعت لود سايت شما، فعال سازي amp براي صفحاتي مانند «خودت باش» (خودت باش همين) که مي‌تواند ترافيک سايت را افزايش دهد و …، درنهايت تلاش مي‌کند تا فروش شما را افزايش بدهد.

 

صفحه املاي صحيح کلمات با برخورداري از طيف گسترده‌اي از کلمات همچون «قرض از مزاحمت» نياز به سئو شدن توسط يک متخصص سئو مجرب (سئو کار) دارد چرا که بر روي طيف گسترده‌اي از کلمات ورودي دارد و اگر بتوان پتانسيل بالقوه اين صفحه را بالفعل نمود، ترافيک ورودي وبسايت رشد چشمگيرتري نيز خواهد داشت.

 

سئو

 

متخصص سئو و سايت ديوار:

سايت ديوار (سايت ديوار مشهد، سايت ديوار شيراز و …) و شيپور، رقيبان اصلي يکدگير هستند. در ظاهر سايت ديوار يا رقيبان سايت ديوار کرج بر روي کلمات کليدي بسيار گسترده‌اي ورودي دارند که تنها برترين کلمات در 1000 نتيجه سرچ کنسول نمايش داده مي‌شود؛ اما بسياري از آن کلمات کليدي هستند که به راحتي قابل track شدن نيستند. در اينجا است که رقبا با بررسي دقيق ديوار به وسيله يک متخصص سئو (سئو کار ماهر)، مي‌توانند شروع به تضعيف ديوار من و درنهايت رنک گيري بر روي کلمات سايت ديوار کنند.

 

برنامه ريزي موفق در سئو:

برنامه ريزي يکي از ارکان  افزايش احتمال موفقيت است (به همين دليل است که برنامه ريزي موفق، بسيار مورد توجه قرار گرفته است). شما نمي‌توانيد بگوييد که مي‌خواهيد در سال آينده در نقطه الف بايستيد، اما از امروز شروع به برنامه ريزي نکنيد. تفاوتي ندارد برنامه ريزي کاري مدنظر داريد يا يک برنامه ريزي خوب براي زندگي.

 

در ابتدا مي‌توانيد با يک جدول، برنامه ريزي خودتان را شروع کنيد و در هر مرحله از برنامه‌تان، فرانيد برنامه ريزي خودتان را اصلاح کنيد و يک برنامه ريزي موفق خلق کنيد.

 

همين مورد (برنامه ريزي)، عاملي است که مي‌تواند منجر به موفقيت پروژه سئو شما يا نتيجه نگرفتن آن شود. در صورت داشتن يک برنامه ريزي معقول منعطف پذير و همچنين زير نظر داشتن رقبا، مي‌توانيد آن‌ها را کنار بزنيد و نتايج برتر گوگل را تصاحب کنيد.

 

بهترين خودت باش

 

در اينجاست که بهترين خود بودن، مي‌تواند روز به روز منجر به پيشرفت در دانش سئو شما شود و هر روز يک قدم به متخصص سئو ماهر و حرفه اي شدن نزديک شويد.

 

خودت باش يعني با نگريستن به منابع در دسترس و ظرفيت‌هاي موجود در اطرافت، آن‌ها را به شکلي بهينه تخصيص دهي و خود خودت باش را رقم بزني.

 

قرض از مزاحمت:

 

پيرامون قرض از مزاحمت، عبارات متفاوتي سرچ مي‌شود که مي‌توان به:

 

قرض از مزاحمت چيست

قرض از مزاحمت چگونه نوشته ميشود

غرض از مزاحمت درسته يا قرض از مزاحمت

قرض از مزاحمت چجوري نوشته ميشه

اشاره نمود. شکل صحيح اين عبارت، قرض از مزاحمت است.

 

 

 

 

 

 

 

http://postef.blog.ir/post/195

http://postel.blog.ir/post/252

http://postag.parsiblog.com/Posts/138

http://posten.blog.ir/post/271

http://postaf.parsiblog.com/Posts/157

http://postem.blog.ir/post/265

http://postaj.loxblog.com/post/153

http://postea.blog.ir/post/218

http://postad123.loxblog.com/post/488

http://postah.parsiblog.com/Posts/156

http://postak.loxblog.com/post/382

http://posteb.blog.ir/post/205

http://postaj.parsiblog.com/Posts/234

http://postec.blog.ir/post/209

http://postah.loxblog.com/post/278

 

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : متخصص,سئو,با,برنامه,ریزی,کاریِ,موفق, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 215 تاريخ : دوشنبه 10 شهريور 1399 ساعت: 9:57

درب آکاردئوني و حفاظ پنجره وحفاظ ديوار   

همانطور که در بالا عرض کرديم، درب آکاردئوني به منظور حفاظت از مکان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحکم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آکاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع کناري در درب‌هاي آکاردئوني که اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بکار بردن پرچ‌هاي با کيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به کونيک
  • وجود کمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بکار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي درب‌هاي آکاردئوني

استفاده از درب آکاردئوني نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، مزيت هاي بسيار مناسبي دارد. يکي از اين مزيت‌ها به کم اشغال کردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين درب آکاردئوني بسيار سبک است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته کردن آن نياز نداريم.

در نظر داشته باشيد که با نصب درب آکاردئوني ديگر نيازي به نصب هيچ دوربين مداربسته‌اي نخواهيم داشت، همچنين به ديگر روش‌هاي مراقبت از محل مورد نظر نيز احتياجي نيست.

افراد مي توانند در صورتي که احساس کردند نياز به حفاظ آکاردئوني دارند، از انواع طرح آن نيز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبيق دهند.

نصب درب آکاردئوني

کار چندان سختي براي تهيه و نصب درب آکاردئوني وجود ندارد. در مرحله‌ي اول کافي است که ورودي مکان مورد نظر را که قصد نصب درب آکاردئوني براي آن داريم را اندازه گيري کنيم. در مرحله‌ي بعدي بايد پروفيل‌هاي درب آکاردئوني ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور کار قرار مي گيرد. در آخر نيز بايد توسط متخصص جوشکار، درب آکاردئوني آماده شده بر روي چارچوب در ورودي مکان مورد نظر‌تان تطبيق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌هاي دائمي پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ هاي پنجره مي رويم که مي توان از آنها به صورت دائمي استفاده کرد:

·حفاظ پنجره مشبک

اين نوع از حفاظ پنجره به شکل توري يا فلزي است که امکان دسترسي حتي از بيرون شيشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اينکه اين مدل از حفاظ ظاهر جذابي ندارد، براي ساختمان‌هاي مسکوني کمتر استفاده مي شود.

·حفاظ پنجره ميله‌اي

اين حفاظ يکي از حفاظ‌هاي پر استفاده مي باشد که فاصله ميله‌ها را در اين حفاظ مي توان به دلخواه تنظيم کرد. قاعدتاً هر چه فاصله ميله ها کمتر باشد، امنيت آن نيز بيشتر خواهد بود. ناگفته نماند که حفاظ پنجره ميله اي؛ هم از داخل منزل نصب مي شود و هم از بيرون.

·حفاظ پنجره سفارشي

در بعضي از موارد با توجه به نوع ساختمان مي توان درخواست حفاظ دکوراتيو کرد. در اين گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحي ساختمان اقدام به ساخت حفاظ مي شود تا از زيبايي هاي ظاهري ساختمان کم نشود.

مزيت‌هاي حفاظ پنجره

با توجه به اينکه شکستن قفل هاي پنجره با هر نوع حفاظي بسيار سخت است، مي توان اميد داشت تا بعد از بکار بردن هر يک از حفاظ‌هاي پنجره، ديگر هيچ دغدغه اي براي سرقت و يا عدم امنيت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اينکه حفاظ‌هاي توري براي خانواده هايي که کودک دارند، بسيار مهم است و مي تواند کودک‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قيمت حفاظ پنجره

تقريباً همه‌ي انواع حفاظ پنجره به هزينه هاي آنچناني نياز ندارد و مي توان گفت که سيستم هاي امروزي حفاظ پنجره، از لحاظ مالي نيز کاملاً بصرفه خواهد بود. با اين حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را براي منازل‌تان داريد، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا يک برآورد قيمتي صورت گيرد و سپس در صورت نياز اقدام به ثبت سفارش کنيد.

02ry_n2.jpg

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شکل با يکديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال اين است که اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌هاي مختلف بکار رفته در حفاظ ديوار با يکديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.

ارتفاع‌هاي حفاظ ديوارها نيز بر اساس نوع کاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد که از حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مکاني استفاده کنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراکم حفاظ ديوار نيز يکي ديگر از مواردي است که در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينکه با افزايش تراکم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحکم بودن آن نيز کمک کند.

انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌هاي ديوار به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند که در ادامه به محبوب‌ترين و پر استفاده‌ترين آنها اشاره خواهيم کرد:

حفاظ ديوار شاخ گوزني

تراکم نرده در اين نوع از حفاظ بسيار زياد است و همانطور که از اسم آن پيداست، برگرفته شده از شاخ گوزن مي‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت اين حفاظ بسيار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزني در آپارتمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

حفاظ ديوار سرنيزه‌اي

اين نوع از حفاظ بيشترين استفاده را در بين ديگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبيه نيزه‌ي آن از دلايل استفاده از آن مي‌باشد. گفتني است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنيزه‌اي به حداکثر تا 150 سانتي‌متر مي‌رسد.

حفاظ ديوار ليليوم

زيبايي خاص اين نوع از حفاظ به يکي از دلايل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر اين حفاظ شبيه به گل ليليوم است و در دو رنگ نيز ساخته مي شود. با توجه به اينکه امنيت در اين نوع از حفاظ بسيار بالاست، طبيعتاً از قيمت بالايي نيز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاري ايسنا

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : درب,آکاردئونی,و,حفاظ,پنجره,وحفاظ,دیوار, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 194 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1399 ساعت: 0:30

درب آکاردئوني و حفاظ پنجره وحفاظ ديوار   

همانطور که در بالا عرض کرديم، درب آکاردئوني به منظور حفاظت از مکان‌هاي مختلف نصب مي شود، از اين رو بايد بسيار مستحکم باشد. با چنين شرايطي مي توان ويژگي هاي زير را براي درب‌هاي آکاردئوني در نظر گرفت:

  • وجود مقاطع کناري در درب‌هاي آکاردئوني که اندازه‌هاي آن بايد 30 در 50 باشد.
  • بکار بردن پرچ‌هاي با کيفيت به هنگام اتصالات
  • وجود دستگيره‌هاي فلزي موسوم به کونيک
  • وجود کمربند ايمني
  • استفاده از جوش SMAW در مسير توليد درب
  • بکار بردن تسمه با ابعاد 20 در 5

مزاياي درب‌هاي آکاردئوني

استفاده از درب آکاردئوني نسبت به ساير درب‌ها بعنوان حفاظ، مزيت هاي بسيار مناسبي دارد. يکي از اين مزيت‌ها به کم اشغال کردن فضا در هنگام باز و بسته شدن درب مربوط است. همچنين درب آکاردئوني بسيار سبک است و به انرژي زيادي جهت باز و بسته کردن آن نياز نداريم.

در نظر داشته باشيد که با نصب درب آکاردئوني ديگر نيازي به نصب هيچ دوربين مداربسته‌اي نخواهيم داشت، همچنين به ديگر روش‌هاي مراقبت از محل مورد نظر نيز احتياجي نيست.

افراد مي توانند در صورتي که احساس کردند نياز به حفاظ آکاردئوني دارند، از انواع طرح آن نيز بهره‌مند شوند و ظاهر آن را متناسب با ساختمان تطبيق دهند.

نصب درب آکاردئوني

کار چندان سختي براي تهيه و نصب درب آکاردئوني وجود ندارد. در مرحله‌ي اول کافي است که ورودي مکان مورد نظر را که قصد نصب درب آکاردئوني براي آن داريم را اندازه گيري کنيم. در مرحله‌ي بعدي بايد پروفيل‌هاي درب آکاردئوني ساخته شود و سپس ساخت خودِ در؛ در دستور کار قرار مي گيرد. در آخر نيز بايد توسط متخصص جوشکار، درب آکاردئوني آماده شده بر روي چارچوب در ورودي مکان مورد نظر‌تان تطبيق داده شود. (نصب شود)

a6ru_n1.jpg

انواع حفاظ‌هاي دائمي پنجره

حال به سراغ انواع حفاظ هاي پنجره مي رويم که مي توان از آنها به صورت دائمي استفاده کرد:

·حفاظ پنجره مشبک

اين نوع از حفاظ پنجره به شکل توري يا فلزي است که امکان دسترسي حتي از بيرون شيشه را نخواهد داد. هر چند با توجه به اينکه اين مدل از حفاظ ظاهر جذابي ندارد، براي ساختمان‌هاي مسکوني کمتر استفاده مي شود.

·حفاظ پنجره ميله‌اي

اين حفاظ يکي از حفاظ‌هاي پر استفاده مي باشد که فاصله ميله‌ها را در اين حفاظ مي توان به دلخواه تنظيم کرد. قاعدتاً هر چه فاصله ميله ها کمتر باشد، امنيت آن نيز بيشتر خواهد بود. ناگفته نماند که حفاظ پنجره ميله اي؛ هم از داخل منزل نصب مي شود و هم از بيرون.

·حفاظ پنجره سفارشي

در بعضي از موارد با توجه به نوع ساختمان مي توان درخواست حفاظ دکوراتيو کرد. در اين گونه از حفاظ‌ها بنا به نوع و طراحي ساختمان اقدام به ساخت حفاظ مي شود تا از زيبايي هاي ظاهري ساختمان کم نشود.

مزيت‌هاي حفاظ پنجره

با توجه به اينکه شکستن قفل هاي پنجره با هر نوع حفاظي بسيار سخت است، مي توان اميد داشت تا بعد از بکار بردن هر يک از حفاظ‌هاي پنجره، ديگر هيچ دغدغه اي براي سرقت و يا عدم امنيت منزل وجود نداشته باشد. ضمن اينکه حفاظ‌هاي توري براي خانواده هايي که کودک دارند، بسيار مهم است و مي تواند کودک‌تان را از سقوط از پنجره در امان دارد.

قيمت حفاظ پنجره

تقريباً همه‌ي انواع حفاظ پنجره به هزينه هاي آنچناني نياز ندارد و مي توان گفت که سيستم هاي امروزي حفاظ پنجره، از لحاظ مالي نيز کاملاً بصرفه خواهد بود. با اين حال اگر قصد استفاده از حفاظ پنجره را براي منازل‌تان داريد، ابتدا تعداد پنجره ها و ابعاد آن را در نظر گرفته تا يک برآورد قيمتي صورت گيرد و سپس در صورت نياز اقدام به ثبت سفارش کنيد.

02ry_n2.jpg

ويژگي‌هاي انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌ها از نظر جنس و يا طرح و شکل با يکديگر تفاوت دارند، به همين دليل مي توانند قيمت‌هاي مختلفي نيز داشته باشند. افراد مختلف، با توجه به نوع محل مورد نظر مي‌توانند حفاظ ديوار مد نظرشان را انتخاب کنند. حال سوال اين است که اين‌گونه حفاظ‌ها از چه ويژگي‌هايي برخوردار هستند؟ جنس‌هاي استفاده شده براي تهيه حفاظ ديوار مي تواند به افزايش استحکام و مقاومت آن‌ها کمک کند. در واقع جنس‌هاي مختلف بکار رفته در حفاظ ديوار با يکديگر فرق دارند و بنا به نوع استفاده در محل‌هاي گوناگون انتخاب مي شوند.

ارتفاع‌هاي حفاظ ديوارها نيز بر اساس نوع کاربري آنها مي‌تواند از 1 متر تا 1 متر و نيم متفاوت باشد. در واقع بايد اين موضوع را در نظر بگيريد که از حفاظ ديوار مي خواهيد در چه مکاني استفاده کنيد. طبيعتاً براي خانه هاي بيرون شهر، اندازه هاي حفاظ‌ها بايد بيشتر باشد. تراکم حفاظ ديوار نيز يکي ديگر از مواردي است که در تهيه حفاظ در نظر گرفته مي‌شود. جداي از اينکه با افزايش تراکم حفاظ به هزينه ساخت آن اضافه مي شود، مي‌تواند در مستحکم بودن آن نيز کمک کند.

انواع حفاظ ديوار

حفاظ‌هاي ديوار به چندين دسته تقسيم بندي مي‌شوند که در ادامه به محبوب‌ترين و پر استفاده‌ترين آنها اشاره خواهيم کرد:

حفاظ ديوار شاخ گوزني

تراکم نرده در اين نوع از حفاظ بسيار زياد است و همانطور که از اسم آن پيداست، برگرفته شده از شاخ گوزن مي‌باشد. استفاده از فولاد در ساخت اين حفاظ بسيار محتمل است. از حفاظ شاخ گوزني در آپارتمان‌ها و ويلاها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

حفاظ ديوار سرنيزه‌اي

اين نوع از حفاظ بيشترين استفاده را در بين ديگر انواع حفاظ‌ها دارد. ظاهر ساده و نوک شبيه نيزه‌ي آن از دلايل استفاده از آن مي‌باشد. گفتني است که معمولاً ارتفاع حفاظ سرنيزه‌اي به حداکثر تا 150 سانتي‌متر مي‌رسد.

حفاظ ديوار ليليوم

زيبايي خاص اين نوع از حفاظ به يکي از دلايل استفاده از آن بدل شده است. ظاهر اين حفاظ شبيه به گل ليليوم است و در دو رنگ نيز ساخته مي شود. با توجه به اينکه امنيت در اين نوع از حفاظ بسيار بالاست، طبيعتاً از قيمت بالايي نيز برخوردار خواهد بود.

منبع اخبار: از بخش حفاظ  خبر گزاري ايسنا

 

 

تفریحات سالم...
ما را در سایت تفریحات سالم دنبال می کنید

برچسب : درب,آکاردئونی,و,حفاظ,پنجره,وحفاظ,دیوار, نویسنده : سامان yeksitem بازدید : 197 تاريخ : شنبه 1 شهريور 1399 ساعت: 0:27

لینک دوستان

خبرنامه